Obserwatorzy

wtorek, 8 maja 2012

Heritage Park Calgary

W Kanadzie byłam dwa razy na zaproszenie moich przyjaciół.
Pierwszy raz w roku 2000.
Po 12 latach moja stopa znowu stanęła na Dzikim Zachodzie.




W 2010 roku spędziłam w Kanadzie 7 tygodni.
Przywiozłam z tej podróży tysiące zdjęć, niezapomniane widoki i wspomnienia.
No cóż...chciałabym tam jeszcze wrócić...
 Zabiorę Was dzisiaj do Heritage Park.

Ten film umieściłam już na blogu mu house - my world.
Kto go nie widział zapraszam do obejrzenia.
Wprowadzi Was w odpowiedni nastrój.









W naszym polskim języku nazwalibyśmy to miejsce skansenem.
Krótko mówiąc miasteczko znane nam z westernów- Dziki Zachód.
Spędziłam tu cały dzień.
Dzisiaj pokaże Wam wnętrza domów.










 Najfajniejsze jest to, że ludzie, którzy tam pracują ubrani są wg. mody ówcześnie obowiązującej.


Patrząc na to co się wokół mnie działo- zatraciłam się w czasie.

 A czy Wam się podobało?

Następnym razem dalszy ciąg wycieczki po miasteczku.

 Pozdrawiam Blade Twarze :)

3 komentarze:

  1. Super wycieczka!A mi sie marzy kanadyjskie polowanko na lososia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj uwielbiam zwiedzać takie miejsca! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako mała dziewczynka zakochałam się w Skandynawii, najpierw chciałam mieszkać w Norwegii, potem w Danii, ale mam jeszcze dwa miejsca do zwiedzenia to Alaska i Islandia - chcę też do Kanady, ale to obok Alaski, to przy okazji :) Mi się szalenie podobaja piece na zdjęciach - a kolory ścian, to nie na moje oczy :) I fajne drewniane chatki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń